Condițiile de livrare ale produselor achiziționate prin intermediul site-ului https://saxcosmetics.ro
Produsele SAX Cosmetics vor fi livrate național prin curierat rapid (FAN Courier). Perioada standard (medie) de livrare este cuprinsa între 3-5 zile lucrătoare. Aceasta poate fi consultată în secțiunea descriere/detalii a fiecărui produs în parte.
Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-18:00 la adresa menționată în comandă. La cerere, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, SAX Cosmetics nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs.
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea coletului este recomandat ca acesta să fie verificat și refuzat în cazul în care nu corespunde comenzii inițiale sau prezintă semne de deteriorare sau uzură.
Costul livrării este suportat în totalitate de către SAX Cosmetics, livrarea fiind gratuită pentru orice aparat sau produs achiziționat de pe site-ul https://saxcosmetics.ro.
Condiții de returnare a unui produs achiziționat prin intermediul site-ului https://saxcosmetics.ro
Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, produsele cumpărate online pot fi returnate, fără invocarea unui motiv anume.
Magazinul online https://saxcosmetics.ro respectă legislația în vigoare, iar produsele achiziționate de pe site-ul nostru pot fi returnate, fără explicații, în termen de 14 zile de la data primirii coletului. Astfel, potrivit OUG nr. 34/ 2014, perioada de returnare a unui bun în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Solicitarea de retur se transmite doar în scris sau prin e-mail, la adresa de contact: [email protected], afișată pe site. Cumpărătorul este obligat să completeze corect și complet toate datele, pentru ca cererea lui să fie procesată.
Răspunsul va sosi prin e-mail, în maxim 3 zile lucrătoare de la data trimiterii cererii de retur. După trecerea intervalului de 14 zile lucrătoare de la data achiziției, Cumpărătorul nu are dreptul de a-și exercita dreptul de retur, Furnizorul sau Site-ul nemaiavând nicio obligație fata de Cumparator.
Atenție!
Pot fi returnate doar produsele aflate în condiții perfecte, inclusiv accesoriile și consumabilele aferente. Acestea nu trebuie să prezinte semne de uzură sau de consum și nu trebuie să fi fost modificate în niciun fel. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
De asemenea, produsele trebuie să fie sigilate pentru a putea fi returnate. Produsele pot fi returnate doar în ambalajul lor original, fiind sigilate, în caz contrar nemaifiind posibilă returnarea coletului.
Condiții pentru returnarea prețului produsului:
- Solicitarea trebuie transmisă în scris înainte de expirarea perioadei de retur de 14 zile lucrătoare, care este afișată în cuprinsul fiecărei oferte.
- Dacă serviciul sau produsul furnizat presupune mai multe ședințe/ proceduri/ produse/ servicii, returnarea nu se poate face dacă ați folosit deja 1 ședință/ procedura/ produs/ serviciu.
- După data de expirare a perioadei de retur sau după consumarea parțială a serviciului achiziționat, nicio cerere de returnare nu va mai fi luată în considerare.
- SAX Cosmetics își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de returnare și de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau abuzive care se produc după consumarea, prestarea, achiziționarea bunului sau serviciului.
- Returul unei comenzi se realizeaza direct către furnizor PRIN CURIER și este suportat de client, pe adresa furnizorului. Clientul este obligat să anunțe furnizorul, în scris, prin e-mail, înainte de a expedia către el un produs pentru retur.
- Contravaloarea în bani a produsului returnat va fi transferată clientului, de către Furnizor (Vânzător), după ce produsul a ajuns la destinație (la furnizor), doar într-un cont bancar, în acest sens clientul având obligația să trimită prin e-mail: contul IBAN și numele titularului contului indicat, pentru transfer.
- Furnizorul este singurul responsabil de calitatea și valoarea produselor promovate pe Site, iar Cumpărătorul se obligă a avea la cunoștință de cele afișate în oferta fiecărui produs, în momentul în care comandă un produs.
- Toate datele de livrare privind: curierul, termenul de livrare și alte condiții, diferă în cazul fiecărui furnizor și produs, aceste detalii regăsindu-se în fiecare ofertă afișată pe site.
- De asemenea, toate datele și condițiile de retur, sunt transmise doar de către Furnizor, prin e-mail sau telefon către cumparator, iar Site-ul nu își asumă niciun fel de răspundere sau obligație, în acest sens, în a furniza cumpărătorului date de retur sau în a returna sumele de bani aferente returului.
- Transferul de bani aferent produsului returnat se face doar de către Furnizor, în maxim 14 de zile lucrătoare de la data primirii produsului retur prin curier, de la cumpărător. Banii se vor transfera într-un cont bancar, pe care Cumpărătorul se obligă să îl comunice Furnizorului, în scris, prin e-mail, împreună cu numele titularului de cont.
- În privința taxei de retur, pentru transport, Cumpărătorul este cel care are obligația de a achita taxa de transport retur a produsului către Furnizor.
- În toate situațiile de mai sus, clientul are obligația să trimită prin curier produsul, împreună cu ambalajul original, în maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului.
Furnizorul are obligația:
- Să îi schimbe produsul cu cel cerut de Cumpărător, după ce primește acel colet de la Cumpărător;
- să îi returneze banii achitați inițial, în cazul în care produsul nu mai există pe stoc.
Dacă produsul trimis retur de către Cumpărător nu este în stare funcțională, este deteriorat din vina cumpărătorului sau nu este în ambalajul original, Furnizorul nu mai are obligația de a-i schimba produsul sau de a-i returna banii.
În cazul în care Clientul/ Cumpărătorul solicită retragerea din Contract, în cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile lucrătoare de la data informării acestuia, de către Cumpărător, asupra deciziei sale de retragere din Contract.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
Costuri aferente returnării produsului
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea oricărui serviciu de transport ce asigură ajungerea în stare optimă la destinație.
Adresa la care se va face returnarea comenzii este Strada Sfanta Vineri 21A, Bl 102, Sc 2, Et 1, Ap 18, Sector 3, București.
Produsele returnate trebuie să fie funcționale, având caracteristicile normale, fiind însoțite de actele primite la achiziție, certificatul de garanție și documentul fiscal.
Produsele returnate nu trebuie să aibă urme de uzură, de folosire, deteriorari, zgarieturi și nici să nu fi fost supuse la șocuri mecanice, căzături, loviri etc.
În cazul produselor care la achiziție au fost însoțite de anumite cadouri, vor fi returnate împreună cu cadourile respective.